EBO eBank Online nowe   kartoSFERA logo   Trwaly nosnik    instrukcje   kontakt

     

nieprzypisana

WYKAZ OSÓB UPOWAŻNIOWNYCH DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W RESZLU

Bożena Ładosz Prezes Zarządu
Renata Barbara Waszczuk Wiceprezes Zarządu
Ewelina Kowalska Członek Zarządu
Elżbieta Dzienis Pełnomocnik Zarządu
Krystyna Marianna Buzała Pełnomocnik Zarządu
Agnieszka Słomka Pełnomocnik Zarządu
Ilona Elżbieta Kaczmarczyk Pełnomocnik Zarządu
Edyta Sylwia Gościńska Pełnomocnik Zarządu
Barbara Albin Pełnomocnik Zarządu
Danuta Tomaszewicz Pełnomocnik Zarządu
Mariola Rostkowska Pełnomocnik Zarządu
Katarzyna Sobczak Pełnomocnik Zarządu
Małgorzata Derbin - Paszkowska Pełnomocnik Zarządu
Lucyna Piworowicz Pełnomocnik Zarządu
Emilia Goc Pełnomocnik Zarządu
Bożena Janina Celej Pełnomocnik Zarządu
Irena Julia Breś Pełnomocnik Zarządu

Rachenk Oszczędnościowy POL-IKE

Pełnomocnictwo agenta ubezpieczeniowego Generali Życie TU S.A.

Pełnomocnictwo agenta ubezpieczeniowego Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Pełnomocnictwo Compensa TU na Życie S.A.

Pełnomocnictwo Compensa TU S.A.

Informacja o agencie ubezpieczeniowym

Minimalny zakres ochrony ubezpieczeniowej

BS w Reszlu

EBO Token Pro to bardzo przyjazny dla użytkownika interfejs. Konfiguracja i późniejsza obsługa jest prosta, a dodatkowa funkcjonalność taka jak kody QR przyspieszają obsługę bankowości internetowej.

W dzisiejszym świecie uwierzytelnienie użytkownika w trakcie logowania do dowolnego systemu lub autoryzacji transakcji online wymaga posiadania skutecznej mobilnej aplikacji (mobilny token online). EBO Token Pro stworzony na silniku Authenticator I-BS.pl to najnowocześniejsze narzędzie i najwyższe standardy bezpieczeństwa.

LOGOWANIE

Dzięki silnym mechanizmom bezpieczeństwa oraz silnej ochronie aplikacji na twoim telefonie. możesz bezpiecznie logować się do systemu bankowości elektronicznej. Dzięki mechanizmowi powiadomień PUSH, zostaniesz zawsze powiadomiony o wszelkich działaniach na twoim koncie, próbach logowania czy zmian salda wynikających z próby dokonania przelewu.

 

AUTORYZACJA TRANSAKCJI

Podpisanie przelewu czy potwierdzenie szablonu teraz jeszcze szybsza. Wystarczy jedno kliknięcie lub zeskanowanie kodu QR przez Ciebie.

 

KODY QR

Nowa usługa dostępna w bankowości elektronicznej i w systemie autoryzacji EBO Token Pro. Wystarczy że zeskanujesz swoim telefonem kod QR z ekranu i możesz potwierdzić przelew czy Twoje logowanie do systemu bankowości, który jest sparowany z EBO Token Pro.

 

  1. Płać telefonem jak kartą
  2. Jak korzystać z Google Pay?
  3. Bezpieczeństwo
  4. Warto wiedzieć

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

google Pay 
 Pobierz aplikację Google Pay
 google play pobierz aplikacje

Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

Czym jest Google Pay?

Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

  • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
  • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
  • Kupować usługi i produkty Google.
  • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.


Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.


Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

  • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
  • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

Dział 1. RACHUNEK VAT

dzial 1

Dział 2. MECHANIZM PODZIELONEJ PŁATNOŚCI

dzial 2

Dział 3. PRAKTYCZNE INFORMACJE DLA KLIENTA

dzial 3

Od 25 maja 2018 roku w Polsce jest stosowane Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych).

W związku z tym Bank przedstawia Państwu informację wymaganą Rozporządzeniem i dotyczącą przetwarzania danych osobowych klientów.

IODO - Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Banku Spółdzielczego w Reszlu wyznaczona została Pani Magdalena Pawłowska, z którą można kontaktować się w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych na wskazany adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bank Spółdzielczy w Reszlu

  INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA PRZEZ BANK DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW
  Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi Klientów w zakresie danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Reszlu
  Wniosek - Realizacja praw Klienta (osoby, której dane dotyczą zgodnie z Rozporządzeniem 2016/679 (RODO)

 

Do góry