Logo bankowości elektronicznej wraz z linkiem prowadzącym do strony logowania Logo portalu kartowego kartoSFERA wraz z linkiem prowadzącym do strony logowania Logo Trwałego nośnika wraz z linkiem prowadzącym do strony logowania Grafika ukazująca kartkę papieru z linkiem do instrukcji Ikonki kontakrowe z linkiem prowadzącym do kontaktu z Bankiem

Obsługa reklamacji

Tryb i zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji Klientów

Klient Banku Spółdzielczego w Reszlu, zwanego dalej Bankiem, ma możliwość złożenia reklamacji, a Bank ma obowiązek jej rozpatrzenia według poniższych zasad:

Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji i skarg w Banku Spółdzielczym w Reszlu
Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji dotyczących transakcji nieautoryzowanych
Informacja o zasadach składania i rozpatrywania reklamacji i skarg dla Konsumentów niebędących Klientami Banku
Formularz reklamacji/skargi
Formularz reklamacji karty
Formularz reklamacji ubezpieczeniowych
Do góry