Logo bankowości elektronicznej wraz z linkiem prowadzącym do strony logowania Logo portalu kartowego kartoSFERA wraz z linkiem prowadzącym do strony logowania Logo Trwałego nośnika wraz z linkiem prowadzącym do strony logowania Grafika ukazująca kartkę papieru z linkiem do instrukcji Ikonki kontakrowe z linkiem prowadzącym do kontaktu z Bankiem

Płatności internetowe dla administracji

Ikona pracownika siedządzego za biurkiem z komputerem 

Usługa Paybynet to jedyna w Polsce usługa płatności internetowych, która umożliwia przesyłanie pieniędzy bezpośrednio z konta bankowego klienta na konta bankowe jednostek administracji publicznej.

Realizacja płatności poprzez usługę Paybynet jest dla urzędów bezpłatna.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto wdrożyć płatności internetowe Paybynet:

  • usprawnienie pracy – usługa Paybynet umożliwia zakończenie sprawy administracyjnej poprzez udostępnienie narzędzia do elektronicznego wniesienia opłaty,
  • brak opłat za usługę – KIR nie pobiera od urzędu opłat za usługę płatności,
  • pełna wpłata na wskazane konto – w usłudze Paybynet przekazywana jest pełna kwota wpłaty, która skierowana zostanie automatycznie na wskazany przez urząd rachunek bankowy,
  • proste zarządzanie płatnościami – usługa płatności internetowych Paybynet umożliwia indywidualne wyznaczenie terminu płatności dla każdego wniosku lub usługi, zarówno globalnie, jak i indywidualnie. Dzięki temu urząd ma pełną kontrolę nad terminami płatności za realizowane usługi,
  • zminimalizowanie ryzyka błędu – w usłudze Paybynet wszystkie pola niezbędne do wykonania przelewu są wypełniane automatycznie, co eliminuje możliwość popełnienia błędu przy wprowadzaniu danych. Dzięki temu urząd nie ma problemu z identyfikacją sprawy, której dotyczy płatność,
  • generowanie EPO – automatyczne dostarczanie EPO jako potwierdzenia wniesienia opłaty administracyjnej,
  • bezpieczeństwo – w usłudze Paybynet informacje o płatnościach przekazywane są w zaszyfrowanej postaci, a ich wymiana odbywa się przy zastosowaniu protokołu SSL,
  • integracje z systemami centralnymi – usługa Paybynet jest zintegrowana m.in. z ePUAP oraz wieloma innymi platformami administracji publicznej, co upraszcza znacznie proces uruchamiania płatności w urzędzie.

Jak to działa

Dzięki integracji z elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz innymi systemami e-urzędów, usługa szybkich płatności internetowych Paybynet jako jedyna umożliwia regulowanie online opłat administracyjnych i generowanie Elektronicznego Poświadczenia Opłaty.

Wykorzystanie usługi szybkich płatności internetowych Paybynet poprawia wydajność urzędów w zakresie obsługi płatności od klientów i tym samym umożliwia zwiększenie liczby i tempa rozpatrywania spraw.

System automatycznie wypełnia pole tytułu przelewu zgodnie z tabelą urzędu, bez możliwości wprowadzania zmian przez użytkownika. Skraca to czas trwania transakcji i minimalizuje ryzyko popełnienia błędu.

PayByNet

Kontakt

Można skontaktować się z nami na trzy sposoby:

 Grafika przedstawiająca ludzi

Osobiście w placówce

       Grafika przedstawiająca telefon komórkowy

Kontakt telefoniczny

       Grafika przedstawiająca mysz komputerową

Napisz do nas

                  

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

Placówki i bankomaty
     

Skontaktuj się
z naszym konsultantem

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

+48 89 754 25 00
(opłata według cennika operatora)

     

Skontaktuj się z nami:

email centrala

 

 

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Banku Spółdzielczego w Reszlu wyznaczona została
Pani Magdalena Pawłowska, z którą można kontaktować się w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych na wskazany adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do góry