Szanowny Kliencie
Informujemy o zmianach w regulaminach, które zostaną wprowadzone od 28 czerwca 2025r. w związku z ustawą o dostępności. Zmiany mają na celu dostosowanie regulaminów do standardu prostego języka. Dotyczą one m.in. regulaminów dla osób fizycznych.
Szczegółowe informacje:
- Cel zmian:
Zmiany mają na celu dostosowanie regulaminów do wymagań ustawy o dostępności, które wchodzą w życie od 28 czerwca 2025r.
- Zakres zmian:
Zmiany obejmują dostosowanie treści regulaminów do standardu prostego języka, co ma zapewnić lepszą zrozumiałość dla klientów.
- Jak sprawdzić zmiany:
Aktualne regulaminy dostępne są na stronie internetowej naszego Banku i w placówkach.
- Jak reagować na zmiany:
Jeśli nie zgadzasz się ze zmianami, możesz zgłosić sprzeciw bez wypowiedzenia umowy, co skutkuje wygaśnięciem umowy z dniem poprzedzającym wejście w życie nowych regulaminów.
- Co się zmieni?
Zmiany dotyczą m.in. prostego języka, większej czytelności tekstów oraz stosowania odpowiednich narzędzi dla osób z niepełnosprawnościami
Informujemy jednocześnie, że zgodnie z postanowieniami Umowy oraz Regulaminu w przypadku niezaakceptowania przez Posiadacza rachunku propozycji zmian do Regulaminu, Posiadacz rachunku ma prawo do wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym, przed planowaną datą wprowadzenia zmian.
Pełna treść poniższych regulacji:
- Regulamin wydawania środków identyfikacji elektronicznej i przekazywania informacji w ramach mojeID;
dostępna jest w każdej placówce sprzedażowej Banku, na stronie internetowej, w systemie bankowości elektronicznej, a także została udostępniona za pomocą trwałego nośnika.
W przypadku jakichkolwiek pytań, odpowiedzi udzielą pracownicy w jednostkach sprzedażowych naszego Banku.